10 Kasım 2015 Salı

Fantasy Look # 7 - Fantasy Gacha and Zenith

Merhaba arkadaşlar Fantasy Gacha başladı dün gece gezme fırsatım oldu. Gittiğim ilk anda aradığım yer ise Zenith oluyor. Son zamanlarda çıkardığı harika tasarım kıyafetleri ile Zenith beni kendisine çekmeyi başardı. Sizi bilemem ama ben her tasarımlarına hayran kalıyorum. :) Zenith reklamı yapıyorum sanmayın sakın ama övgüyü de hak ediyor diyebilirim. :)


Teleport - Fantasy Gacha








Zenith Gacha üç farklı renk seçeneği ile elbiseyi bize sunuyor tabiki RARE üründe her Gacha da olduğu gibi burda da var krem rengi elbise ve elimizdeki Staff da RARE ürünlerimiz. Doğruyu söylemek gerekirse şansında tabiki burada önemi var ben birazcık zorlandım diyebilirim. :)




Full set - =Zenith= - Guardian Of The Stars  ( Fantasy Gacha )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder