20 Ekim 2014 Pazartesi

Weekend ends

İnternet bağlantım yüzünden yaşadığım sorun nedeniyle dün Blog sayfama yükleme yapamadım o yüzden dün akşam hazırladığım yayınımı bu akşam yayınlamak zorunda kaldım. :) Keyifli alşverişler (^_^)


Merhaba arkadaşlar :) Güzel bir hafta sonu yaşamışsınızdır umarım. Cumartesi, pazar Second Life dünyasında arkadaşlarım ile birlikte vakit geçirmek gibisi varmı. :) Second Life' da Cadılar bayramı etkinlikleri Hunt, parti, korku evleri vs. eğlenceli ve bol sohbetli bir hafta sonu oldu. :) Çenem düşmeden hafta sonu neler giydim sizlerle paylaşmak istiyorum. Yeni haftaya güzel başlayın. :)


Cumartesi ( Saturday )








Sweater - (Milk Motion) - Loose knit sweater - Beige ( COLLABOR88 )
Skirt - Maitreya - Mini Skirt - Dark Leather Cedar
Tights - Gawk! - Black Nylon Leggings
Bots - Maitreya - Mesh Jazz Boots - Coffee

Body

Hair - TRUTH HAIR - Lilith - Reds

Hand - Slink Mesh Hand Casual

Pazar ( Sunday )








Sweater - (Milk Motion) - Loose knit sweater - Beige COLLABOR88 )
Leggins - Maitreya - Couture Leggings - White
Bots - Maitreya - Stagioni XTD - Sahara

Body

Hair - Exile - Slow Burn - Naturals

Hand - Slink Mesh Hand Casual


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder